Monday, February 7, 2011

Kendini Sinamak

Merhaba arkadaslar...

Uzun bir aranin ardindan sizlerle yeni bir maceranin gidis hattini paylasacak olmanin heyecanini yasiyorum.
Daha onceki yazilarimda okudugunuz aglayan sizlayan duygusal iceri olan bir paylasim olmayacak bu seferki.
Durduk yere nerden cikti simdi bu diyenlere soyleyecek birsey bulamiyorum cunku kendime bile yapacagim seyin  bir aciklamasini yapmis degilim.

Neyse, lafi uzatmadan konuya gelelim. Uzun bir suredir kendimi sabirsizligim konusunda elestirdim durdum. Iciniz de sabirsizligin nasil lanet bir kusur oldugunu bilen varmidir bilmiyorum ama benim kaybettiklerim hep sabirsizligimdan yitirdim.  Gerek ozel gerek is hayatim da bu ozelligim yuzunden olumsuzluk ve zorluklarla mucadele etmek zorunda kaldim.

Simdi yapmak istedigim hem sabrimi hem de kararligimi sinamama yardimci olacak diye dusunuyorum. Bu yapacagim seyin bana ne kadar zarar verebilecegini veya ne kadar yarari olabilecegini henuz bilmiyorum. Gerekli arastirmalari yaptim. Bununla ilgili bilgileri bir sonraki yazim da paylasacagim. Allahim sen bana akil fikir ver normal bir insan yapmaz benim suan yapacagimi biliyorum ama bende cok normal sayilmam zaten.

08/02/2011 tarihinden itibaren sadece su tuketerek kac gun dayana bilecegimi hep beraber gorecegiz. Aslinda yapmak istedigim kolay degil biliyorum. Ozellikle elinizin altinda yediginizin onunuz de yemediginizin arkaniz da oldugu sartlarda sadece su tuketecek olmak oldukca zor olacak.

Sabrimi ve kararligimi sinamanin baska yollari da vardir mutlaka. Fakat beni zorlayacak olan bir sekilde bunu yapmayi tercih ettim. Annem babam duysa demediklerini koymazlar biliyorum. Suan burda olmadiklari icin yokluklarindan faydalanarak bir an once baslamak istiyorum. Onlar gelesine kadar belki dayanamayip pes etmis bile olabilirim. 10 gun sonra donmus olacaklar ama ben minimum 3 maximum 1 hafta dayanabilrim zaten diye dusunuyorum. Hatta bir gun bile cikolatasiz yasayamayan ben kac gun cikolatasiz dayanabilecegimi cok merak ediyorum. Evettt beyler bayanlar bahisler acilmistir yok mu arttiran? :)

Yarindan itibaren gecirdigim gunlerin gunlugunu tutacagim. Yasadiklarimi hissettiklerimi ve dusuncelerimi buradan takip edebilirsiniz.Umarim kendimi bile sasirtabilecegim bir surece imza atarim diyorum. Ayyy ben simdiden cok heyecanlandimmm :)

Simdilik hosca kalinnnn... Son 1 saat 50dk kaldi:)

Hadi bakalim hayirlisi:) merak etmeyin sagligimi kotu etkiledigini hissettigim an son verecegim bu mecerama o an...

Simdilik bu kadar...

O ha 1 saat 48dk kaldi:)

No comments:

Post a Comment