Wednesday, July 13, 2011

Hosca kal..



Yarim kalan bir cok yazilarim var bir turlu tamamlayamadigim. Ne kadar kendimi zorlasamda olmuyor olmuyor olmuyor!  Moda girmek icin en damar parcalari arka planima son ses dahil etsemde, seni ozledigime kendimi inandirmak icin hatiralari uykularindan uyandirsam bile nafile....  Olmuyor iste.

Artik sensizligi anlatan ne bir sarki ne de bir hatira kalmis bende anlasilan. Ya seni unuttugumu kabullenemedigimden ya da istemeden de olsa sensizlige alistigimdan... Nedeni her ne olursa olsun adini koyamadigim bir sey kalmadi aramizda.

Onceden tutku vardi. Sen gittin nefret geldi. Daha sonra sensizlikle kala kaldim, sanirim o da beni benden aldi. Daha once yazdiklarima bakiyorum da hepsi buram buram sen kokuyor aslinda. Ozlem var, nefret, hayal kirikligi ve yalnizlik. Peki ya simdi? Kocaman bir bosluk. Fakat orada sen yoksun. O boslukta yolunu bulmaya calisan bir ben kaldim aslinda.

Icimden acilarimi yazmak gelmiyor artik. Sayfalara dokecek bir aci kaldi mi? onu da bilmiyorum ya. Kendime acidigim donemleri hatirladim bak simdi su anda. Nasil bir tutkuyla sevmissem seni artik, gozum de ne kadar buyutmussem, ruhumun dizginlerini sana nasil emanet etmissem artik.... Hani kurban olurum ben sana derler ya bende kurban etmisim kendimi sana.

Artik sana dair ne varsa yitirmis olmaliyim ki, harfler bile can cekisiyor bir araya gelirken. Sen gereginden fazla misafir olarak kaldin bende. Gitmeni hic istemedigimden sesimi hic cikarmiyordum belkide. Simdi ise seni daha fazla rehin tutmak istemiyorum benligimde.

Seninle denedik olmadi. Sensizlikle devam ettim o da yarim kaldi. Eee elde simdi ne kaldi? Matematigim pek iyi olmasa da sanirim sen ile ben bir biz edemedigimize gore, sensizlikten kendimi cikardigim da kocaman bir bosluk kaldi. Sifira sifir elde var sifir dedikleri bu olsa gerek. Oysa ben hep bir sifir malup olduguma inanmisdim zamaninda.

Sanirim artik sana hoscakal demeliyim. Kendine iyi bak seni cok sevdim hatta bugune dek tek sevdigimdin ile biten cumleler kurmayacagim. Sen gittigin gun bitmedin. Sen gittikten sonra bende yasamaya rizan olmasa da devam ettin. Ancak sonunda sende zaman asimina boyun egdin.

Hosca kal. 



No comments:

Post a Comment