Friday, February 25, 2011

Aşk'ı bilmem ben dedim...





Aşk'ı sordu bana; 

Bana aşk'ı sorma sakın çünkü ben aşk'ı hiç tanımadım. Belki yanımdan geçti gitti, belki de arkamdan koştu yetişemedi.
Aşk ne bilmiyorum ben. Duyduklarımdan ibaret benim için. Ben daha çok sevmeleri bilirim. Hani aşk geçici bir şeymiş yaa, benim sevmelerim var geçip gitmeyen... eskise de yeni açan tomurcuk gibi aklıma düştükce yeşeren...

Aşk bencilliği getirir, gururlarını kamçılarmış insanların. Gel gitleri çok olurmuş aşık olanın. Ben bilmem bunları. Ben sevmeleri bilirim. Bencilliği diri diri gömen, gururu kirmizi halı olarak ayaklar altına serebilen, geldikten sonra gitmenin imkansız olduğu bir şeydir sevmek benim için.


Simdi sen söyle ben aşık olmuşmuyum? Benden aşık olur mu? Ben ne aşık olurum ne de aşkın hakkını verebilirim. Ben sevdim mi kendimden geçer sevdiğimde biterim!


Nasıl anlatabildim mi? dedim.

Şimdi ben ne yazsam bunların gölgesinde kalacak. 

Ben ne yapsam acaba senin gibi sevebilmişmiyimdir diye şüpheye düşeceğim.
Şimdi ben kime baksam senin tarif etttiğin sevgiyi arayacağım.
Şimdi ben kaç adım atsam hep senin anlam verdiğin sevgiye atacağım.
Şimdi ben sana aşık oldum desem önce senin sevgi tanımını sorgulayacağım sonra yok sen bu kadına aşık olamazsın sadece hayran olabilirsin diyeceğim.
Şimdi ben sana seni seviyorum desem "kimse bu kadar mükemmel sevemez" diyip "hayal kurma" derim kendi kendime. Üstelik benim sevgim sana ne kadar yakışır hiç muamma.
Şimdi ben yüzümü kaptıp ellerimle "senin gibi bir sevenim olmuş mudur" diye uzun uzun sorular soracağım zihnime.

Şimdi sen bana "ben böyle severim, aşkı bilmem " diyorsun ya sana söylenebilecek tek bir kelime tek bir harf bile yok dağarcığımda.Çünkü sen hiç bir ses tınısının anlatamayacağı, hiç bir kalem ucunun yazamayacağı bir şeyden bahsediyorsun.

İnsanüstü sevmek seninkisi.


Beni hiç kimse insanüstü sevemedi ben sevdim mi diye soruyorum kendime yok bende sevmedim. Şayet bu sevgiyse ben hiç kimseyi sevemedim.

Sevmek buysa;
Ben ne sevebildim, ne aşık olabildim nede hayaller kurabildim!
dedi.

Ya sonra?

Her ikimiz de sessizlikte kaybolduk... bir tek içimizde bir birimize dahi duyuramadığımız çığlıkları bırakıp, sonu olacak bir düş kurmaya koyulduk!

No comments:

Post a Comment