Thursday, February 10, 2011

Varlikta Yoklusu Yasama 3. ve Son Gun

Merhabalar efenim:)

Bugun gune mutlu basladim. Neden bilin bakalim cunku nutella yedimmmm:) Mutluluk budur kardesim!
Soyledigim gibi 3. gunun sonun da ben bu maceraya daha fazla devam edemiyecegimi anladim.

Ne uykusuzluga (acliktan dolayi) dayanabildim ne de daha fazla cikolatadan uzak kalmaya:) Onemli olan niyetti ve ben bu niyete yonelik ilk adimimi 3 gun once atmis oldum. Daha fazla dayanabilirdim inat etsem ama gerek yok sonucda kalici zarar vermek istemiyorum bedenime. Ne demistik bokunu cikarmamak lazim degil mi:)

Simdi kendime yeni maceralar bulmaliyim... Kendini sinamak ve ne kadar nereye kadar gidebilecegini, sabredecegini gorebilmek anlatilmaz ve yasanabilir duygulardan biri sanirim.

Neyse destekleyenlere tesekkurlerimi sunar simdilik huzurlarinizdan ayrilirim:)

Yeni maceralarda bulusmak uzere diyorum.

Optum sizleri....

No comments:

Post a Comment