Wednesday, February 9, 2011

Varlikta Yoklugu Yasamak 2. Gun cont.

Ayyyyyyyyyy bana birseyler oluyor:)

Ben 3 gun dayanirim dedim degil mi? Bu gidisle bok dayanirim ben 3 gun:) Yaa varlikta yoklugu yasamak ne demek ya ne demek! Elimin altin da bir birinden lezzetli yemekler dururken yeyip icip keyfini cikarmak varken ben resmen nefsime kafa tutuyorum ya! Yok arkadas ben cidden normal degilim. Belki pisikolojik destek alsam yardimi olur ne dersiniz? :)

Zor olani basarmak en azindan basarmak adina adim atmak ve bir adim olsa dahi yol alabilmek gercekten cok guzel bir duygu. Yasamayan bilemez o yuzden bosuna haklisin demeyin yemezler. Tamam kendi adima buyuk basari ama bugun su saatler de baya bir zorlanmaya basladim ben. Dayanamiyorummmmmm kendimi nutelella kavonozuna gommek istiyorum. O nu gectim de ben Papatya cayimi ozledim en cok.

Ben birsey diyim mi size. Ben yarin bu macerayi sonlandiririm bu gidisle:) Hani bir odaya kapatilmis olsam ve etrafim da ulasabilecegim yiyecekler olmasa amenna o zaman ok ama bu sekilde cok daha zor oluyor.
Ruya gormezken ruyam da yemekler gormeye basladim:) Dogru duzgun uyuyamiyorum bile...

Suan migdem de biraz agri var ve usuyorum. Dudaklarim onca su icmeme ragmen kurudu. Hatta kabuklarini kopariyorum elimle:) Iyyy mideniz bulandi degil mi? :) Bu benim gordugum ve hissettiklerim. Organlarimin durumunu ben daha cok merak ediyorum aslinda. Umarim ciddi bir hasar vermemisimdir. Devam edersem verecegimi biliyorum. Amacim kesinlikle bu degil tabiki de. Yarini da atlatalim ben bu mecerayi tadin da birakayim... Kalici hasar verme olasiligini dusunerek bokunu cikarmamak lazim degil mi?

Ben uyusam iyi olacak. Simdilik yiyemedigim yemekleri ruyam da gorerek yarina kadar idare etmeliyim. Bu gece degil yarin bu maceraya son verebilirim.

Takip eden ve destekleyen herkese tesekkurler:)

Optummm

1 comment: