Monday, November 22, 2010

Mmmm şey ne desem bilemedim:)

Merhaba Tanri Misafiri :)
Umarım şöyle kapıdan bakıp sonra koşar adımlarla kaçacak türden bir misafir ve ev sahibesi ilişkimiz olmaz:) Hazır kapıya kadar gelmişken bir de Axi'nin Penceresi’nden bakmaya ne dersin? Kalan sağlar benimdir diyerek başlayalım o zaman:)


Öncelikle bilmenizi istediğim birkaç şey var. Yazmaktan çok büyük bir keyif alan bir kişiliğim. İleride yazar falan olursam şaşırmayın derim:) Valla bak abartıyorsam şeytan çarpsın. Tek eksiğim Türkçemin yetersiz olması. Büyük ihtimalle imla hatalarımın haddi hesabi olmayacak. Bunun için şimdiden özür dilerim ama söz veriyorum kendimi eğittikçe anlaşılabilir cümleler kuracağım:)

Neyse ajitasyonu gecelim kısa keselim Konya havası olsun:) İzmir havası miydi yoksa ay bilemedim valla:)

Efendim daha samimi olabilmek adına size biraz kendimden bahsedeyim. Türk Milleti olarak oldukça meraklı bir milletiz. Kimseler sormadan rumuzumun neden AxiDisi olduğunu açıklayayım. Haa bana ne kardeşim axiliginden diyen varsa bir sonraki satıra geçsin direkt:) İsine geldiği zaman Axi olan biri değilim öncelikle belirteyim. Devamlı bir şeylere birilerine itiraz eden biri oldum hayatim boyuna. Bir nevi Axi doğdum diyebilirim. Bizimkiler hala ne Axi bu kız ya der durur. Ben daha çok sorgulayan bir tip olarak görüyorum kendimi. Biri bir şey yapmamı istediğinde direkt 'neden' diye sorarken buluyorum kendimi. Neden yapıyorum, hayır istemiyorum, senin doğrun benim doğrumla bir olmak zorunda mi? vb cümleleri ile karsımdakini çıldırtma özelliğine sahibim. Pısırık bir kişiliğim yok benim. Herkes susarken ben yırtık dondan çıkar gibi olayları, konuları sorgulayan bir ses oldum kocaman sessizlikte. Herkes susarken benim sesimin çıkıyor olması ' ne axisin kardeşim illa itiraz edecen' yorumları ile karşı karşıya kaldım kendimi bildim bileli.

Hayır kardeşim! Amacım olaylara değişik açıdan bakabilmek. Yemek istemediğim bir yemeği aç olsam da kimseler bana yediremez. Herkes yemeğini kuzu kuzu yerken ben istemiyorsam yemem ya yemem Alla halla:) Zaten sonra ' aman be yemezsen yemeee yemeeee' derler:) Buna benzer bir çok örnek gösterebilirdim ama simdi ilk yazıda sizleri sıkmak istemem. Ayağınız alışsın bakin ben size neler anlatacağım nelerrrrr.

Simdi Dişi olayına gelelim. Burada uvvvvv demek istiyorum çünkü dişi kelimesi bana çok seksi geliyor:) Evet kendimi de oldukça seksi buluyorum:) Her hatun dişi olamaz bunu önce bir kabul edelim. Dişilik çok farklı bir kavram hatunların ana kraliçesi gibi bir şey:) Ben oldukça dişi olduğum için rumuzumda kullanıyorum. Axiyim ama lanet olasıca bir AxiDisiyim:)

Unutmadan 'Axi'nin Penceresi olayini da aydınlatalım. Hepimizin bir bakış açısı vardır. Ayni pencereden baksak bile bir birimizden çok farklı şeyler görmez miyiz? En basitinden sen baktığın da ağacı görürken ben ağacın arkasında çatısı görünen evin üstündeki kiremidin kirik olduğunu görebilirim mesela:)
Olayları benim nasıl gördüğümü görebilmeniz için de size penceremi açmak istedim... Buyurun gelin bir de benim penceremden bakin. Bence sizi şaşırtabilirim :)
Tanıtım yazısı uzun mu oldu ne? :)

Peki peki kısa keselim. Önümüzde daha paylaşacak bir suru hikayelerimiz var... Bu hikayeler hayal gücümün bana sunduğu değil, yüreğimin el verdiği yere kadar var! O haa harika bağlamışken burada keseyim:)

Kesssssstik! Işıklar ve perde evet perdeler insin.
Görüşmek üzere.. bak bunu saymam yine beklerim en kısa sürede:)

2 comments:

  1. hadi bakalım ilk yorumun benden olsun...hayırlı bloglar olsun ahhahaha:))

    ReplyDelete
  2. enemm tskler tatlim:) buyuk sorumlulukmus kizim blog mlog insan ne yazsam diye stress oluyor:D

    ReplyDelete